türkiye de reklamcılık sektörü
türkiye'de son zamanlarda üretim kabızlığının etkisiyle sokaktaki adam denen zımbırtının duygularını ajite etmek üzerinden giden sektör. bir de çok derin piyasa araştırmaları, anketler falan yapıyorlarmış bunun için dingolar. ulan hadi bosch çamaşır makinesi reklamındaki küresel ısınma salaklıklarını anladık, kafasına boynuzlu, acaip şapka geçirilmiş turkcell reklamındaki gözüne toz kaçan geleceğin porno yıldızı adayı olan çocuğu geçtik.. ama bu aysun kayacılı pornomsu pepsi reklamı, abazan bi herifin koşa koşa banyoya girip osbir çekmeden önceki hallerini gösteren digiturk reklamı ne be kardeşim. bu mu yani yaratıcılık, metin yazarlığı, halkla ilişkiler be allahın kazmaları. yok eğer sen en ufak entelektüel kaygısı olanları marjinal diye bir kenara ayırıp geriye kalanı hedef kitlen olarak belirleyip ona göre örüyorsan reklamı ben de nah alırım bosch, digiturk, pepsi, turkcell, zart zurt...bir de ağlarlıyorlar lavuklar "türkiye'de reklam çok ucuz" diye. siktir lan, o çok bile size kazmalar sizi...