HERSEY BURDA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HERSEY BURDA

HERSEYİ BULABİLDECEĞİN TEK ADRES
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» free slot machines win cash
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimeÇarş. Ağus. 03, 2011 3:57 am tarafından Misafir

» watch naruto hentai watch naruto hentai free
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimeÇarş. Ağus. 03, 2011 3:52 am tarafından Misafir

» major fish oil
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimeSalı Ağus. 02, 2011 10:26 pm tarafından Misafir

» hentai about hentai academy
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimeSalı Ağus. 02, 2011 10:10 am tarafından Misafir

» гинекология ответы
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 9:18 am tarafından Misafir

» x-Hack hack you
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 8:00 am tarafından Misafir

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 3:05 am tarafından Misafir

» women at work hentai online women at work hentai stream
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 2:56 am tarafından Misafir

» facebook likes xb
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimePaz Tem. 31, 2011 9:22 am tarafından Misafir

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Forum
HABERLER
Fikri Türkel köşe yazıları

 

 Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin



Mesaj Sayısı : 3361
KULLANICI PUANLARI : 9918
Kayıt tarihi : 16/05/10

Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Empty
MesajKonu: Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi   Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi Icon_minitimeÇarş. Eyl. 15, 2010 6:02 pm

Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi
Ocak 2009

Hatırlar mısınız, hani kullanıcıların geliştirdiği çevrimiçi videolar geleceği oluşturacaktı? İşler hiç de bu yönde gelişmedi.

YouTube.com’u (Ki varolan bütün çevrimiçi videoların yarıya yakını buradan izleniyor) ziyaret edince sayfanın en tepesinde, gücü insanlara yükleyen “Kendinizi Yayınlayın- Broadcast Yourself” sloganını görebilirsiniz. Ancak son zamanlarda YouTube’daki “siz”in, “onlar”a dönüştüğünü düşünmek çok da yanlış olmaz: En büyük medya şirketlerinin video ürünleri hem YouTube’da hem de netteki diğer alanlarda daha fazla dikkat çekiyor.

Son haftalarda YouTube, CBS ve MGM ile anlaşmalar imzaladı; bu anlaşmalar dikkate değer, çünkü iki şirket de kendi sitelerinde televizyon programlarının ve “Bu Nasıl Sarışın?” gibi filmlerin tamamını yayınlıyor. Elbette bu içeriklerin, üç yaşındaki YouTube’un önceliği verdiği (ve sonunda Google’a satılmasını da sağlayan) kullanıcıların oluşturduğu kliplerden farklı olduğu çok açık. Bu anlaşmalardan da önce YouTube’un, BBC’den Discovery Channel’a, Oprah’dan NBA’e kadar her türlü profesyonel klibe açılan pek çok kanalı vardı.

Elbette, YouTube’a eklenen Diyet Kola ve Mentos’lu ev yapımı kliplerin sayısı ve çeşitliliği hâlâ çok fazla; her dakika 13 saatlik bu türden videolar siteye ekleniyor. Ayrıca internetin en iyi video sitesine Hollywood ürünlerinin tamamını yüklemek çok mantıklı bir adım. Bazı açılardan YouTube büyük televizyon ağlarının hem kendi sitelerinde hem de Yahoo ve Hulu gibi sitelerde yayınlandıkları programlarla yarış halinde.

Bugüne kadar YouTube çok geniş klip okyanusundan büyük gelirler elde etmenin yollarını bulmaya çalıştı. Bunun yanında geleneksel medya da çevrimiçi dünyada para basıyor sayılmaz. Ancak Sony Pictures Entertainment Başkanı Michael Lynton’ın da belirttiği gibi reklamverenler ne olduğunu, nerede ve ne zaman yayınlanacağını kesin biçimde belirtecek şekilde “programlanmış” internet videoları ile ilgileniyorlar; kullanıcıların geliştirdiği içerikler ise bu özelliklerin hiçbirini taşımıyor. (YouTube’ta amatör ve profesyonel videoların analizleri yer almıyor. Ancak bütün zamanların en fazla görüntülenen videoları listesinde bazı profesyonel müzik videoları ve komedi skeçleri, İspanyolca bir kısa film ve bir kullanıcı tarafından yüklenmiş, yaklaşık 67 milyon kez izlenen kahkaha atan bir İsveçli bebeğin klibi yer alıyor. Gerisini siz hesap edin.)

Bu noktada çevrimiçi izleyicilerin dikkatini çekmek için yapılan bir savaş başlıyor. Danışmanlık şirketi ABI Research 2013 yılında bir trilyondan fazla videonun izleneceğini öngörüyor; bu rakam 2006 yılında 32 milyardı. Bu arada yakın zamanda yapılan bir IBM araştırmasına göre, internetten video seyredenler daha az televizyon izliyor. Bu yıl Sony ve BMG gibi şirketler ile “Buffy the Vampire Slayer” ve “The Family Guy” gibi televizyon dizilerinin saygın yaratıcıları gibi isimler internetten yayınladıkları dizi bölümleri ile bu savaşın ikinci cephesini açmış oldu.

İnternet için hazırlanan orijinal video içeriklerinin ilk defa bu yıl sonbahar sezonunu andıran (ve geleneksel televizyona benzeyen) bi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://dessas.yetkinforum.com
 
Profesyonel içeriğin yeniden yükselişi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Google'ın baş döndüren yükselişi
» 51 Promil - Yeniden
» Harita Yeniden Çiziliyor
» Internet Explorer Yeniden Yükselişte
» Cisco’nun Ses ve Güvenlik Sertifikaları Yeniden Tasarlandı

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
HERSEY BURDA :: SORU - CEVAP - EN EŞKİ SÖZLÜK :: TEKNOLOJİ - İNTERNET-
Buraya geçin: