Coca-Cola İçecek, 2010'un ilk yarısında yüzde 10 büyüdü.
Coca-Cola İçecek Üst Yöneticisi Michael O'Neill, Türkiye, Pakistan, Orta Asya ve Ortadoğu'da 10 ülkede 20 fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek'in 2010'un ilk 6 ayındaki finansal sonuçlarına ilişkin yaptığı yazılı açıklamada, Coca-Cola İçecek'in 2010 yılının ilk 6 ayında yatırımlarını ve istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü belirtti.
Türkiye'deki satış hacmini de değerlendiren O'Neill, "Türkiye'nin ikinci çeyrek satış hacmi yüzde 10 büyüdü. Tüm ana kategoriler Türkiye bölgesinin satış hacmi büyümesine katkıda bulundu. Gazlı içeceklerdeki büyüme ikinci çeyrekte hızlanarak yüksek tek haneli seviyeye ulaştı" dedi.
O'Neill, Coca-Cola İçecek'in satış hacminde Türkiye'nin ardından ikinci sırada yer alan Pakistan'ın, ikinci çeyrekte yüksek onlu seviyede satış hacmi büyümesi gerçekleştirdiğini, ekonomik krizden önce 7 yıl boyunca kesintisiz büyüyen Kazakistan ve Azerbaycan'ın 2010 Haziran satış hacminin, kuruluşlarından bu yana en yüksek seviyesine ulaştığını vurguladı. Yorum Yaz | Yorumları Oku