HERSEY BURDA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HERSEY BURDA

HERSEYİ BULABİLDECEĞİN TEK ADRES
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
En son konular
» free slot machines win cash
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimeÇarş. Ağus. 03, 2011 3:57 am tarafından Misafir

» watch naruto hentai watch naruto hentai free
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimeÇarş. Ağus. 03, 2011 3:52 am tarafından Misafir

» major fish oil
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimeSalı Ağus. 02, 2011 10:26 pm tarafından Misafir

» hentai about hentai academy
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimeSalı Ağus. 02, 2011 10:10 am tarafından Misafir

» гинекология ответы
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 9:18 am tarafından Misafir

» x-Hack hack you
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 8:00 am tarafından Misafir

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 3:05 am tarafından Misafir

» women at work hentai online women at work hentai stream
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimePtsi Ağus. 01, 2011 2:56 am tarafından Misafir

» facebook likes xb
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimePaz Tem. 31, 2011 9:22 am tarafından Misafir

Tarıyıcı
 Kapı
 Indeks
 Üye Listesi
 Profil
 SSS
 Arama
Forum
HABERLER
Fikri Türkel köşe yazıları

 

 Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin



Mesaj Sayısı : 3361
KULLANICI PUANLARI : 9918
Kayıt tarihi : 16/05/10

Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Empty
MesajKonu: Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna   Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna Icon_minitimePerş. Tem. 29, 2010 7:31 pm

Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna göre, 2010 yılında satış otomatlarının devreye girmesiyle birlikte DVD satışlarının ikiye katlanması bekleniyor.

Deloitte Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon Grubunun hazırladığı "2010 Medya Öngörüleri" raporuna göre, 2009 yılında 600 milyar dolar olan dünya reklam pastasında yaklaşık yüzde 10 paya sahip online reklamcılığın 2010 ve sonrasında büyüme trendini sağlıklı bir şekilde sürdürmesi bekleniyor.

2010 yılında televizyon reklam pazarının 180 milyar dolarlık bir büyüklüğe erişmesi beklenirken, küresel online reklamcılığın yaklaşık 63 milyar dolarlık bir ciroya sahip olduğu tahmin ediliyor. Yapılan araştırmalar, televizyonda veya web'de ayrı ayrı yayınlanan reklamların iki ortamda birden yer almasının izleyici üzerinde yüzde 47 oranında daha olumlu etki bıraktığını gösteriyor.

DVD otomatı

Deloitte raporuna göre, 2010 yılında "ısmarlama video" işinde büyük gelir artışı beklenirken, satış otomatları üzerinden DVD satışlarının başlamasıyla birlikte bu pazarın ikiye katlanacağı öngörülüyor. Geceliği 1 dolar gibi düşük fiyatlara sunulabilmesi ve kullanım kolaylığı nedeniyle tüketici tarafından çabuk benimseneceği düşünülen DVD satış otomatları, dışarıdan satın alma ve kiralama gibi süreçlerin bireysel maliyetlerini de ortadan kaldırmasıyla dikkati çekiyor.

Ancak başlangıçta yüksek satış gelirlerinden olmak istemeyen bazı içerik üreticilerinin, ürünlerini satış otomatı sahiplerine vermek istemeyebileceği düşünülüyor.

Online içerik ücretli oluyor

Düzenli izlenen programların (zaman ardışık-lineer) ağırlığını korumasına karşılık, zaman ardışık olmayan medya tüketimi 2010 itibarıyla yükselişe geçecek. Televizyonun yüzde 90'ı, işitsel medyanın yüzde 80'i belirlenmiş program akışları dahilinde tüketilmeye devam edecek.

Televizyon satışlarının yüksek seyrettiği ülkelerde televizyon ve radyo gibi klasik medya içeriği egemenliğini korurken, geçmişte ücretli olmayan online içeriğin zamanla ücretli hale gelmesi TV yayınlarına ilgiyi artıracak.

Online gazete içeriği de ücretli olacak gibi

Rapor, 2010 yılında gazete ve dergi sahiplerinin online içeriklerini paralı hale getirmek için yöntem arayışlarını sürdüreceklerini de ortaya koyuyor. Ancak 2010 yılında bu yönde ciddi bir adım atılması olasılık dahilinde görünmüyor. Bu konuda bütün içeriği parayla vermeyi düşünenler olduğu gibi, bazı sınırlı içeriği ücretsiz sunup özel içeriği ise parayla sunmayı planlayanlar da bulunuyor.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://dessas.yetkinforum.com
 
Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Deloitte'un 2010 Medya Öngörüleri Raporuna göre
» Deloitte 2010 Telekomünikasyon Öngörüleri raporunu yayınladı
» Deloitte 2010 Telekomünikasyon Öngörüleri raporunu yayınladı
» Deloitte 2010 Telekomünikasyon Öngörüleri raporunu yayınladı
» Deloitte 2010 Telekomünikasyon Öngörüleri raporunu yayınladı 2011''DE MOBİL CİHAZ SATIŞLARI PC SATIŞLARINI SOLLAYACAK

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
HERSEY BURDA :: SORU - CEVAP - EN EŞKİ SÖZLÜK :: HABERLERİN EN EKŞİ SORULARI-
Buraya geçin: